IKEA er ikke perfekte og kan således også sagtens have it problemer og der har været en del opdateringer af deres tegneprogram så det har ikke altid virket som det skulle.
En del af de medarbejdere der er ansatte er der også kun
på deltid hvilket gør at de ikke får opbygget den samme erfaring som fuldtid, og som jeg læser det gjorde de hvertfald alt for at hjælpe jer
Man har lov til at spørge efter en anden medarbejder
hvis man synes den man har ikke lever op til ens forventninger det gør man jo også hvis man skal til tandlæge.
kom i dagtimerne på hverdage, der består bemandingen hovedsaligt af fuldtidssælgere, som ofte har mere erfaring og kompetence end deltidssælgerne sidst på dagen…
Ellers så vær ikke for fin til at bede om en kompetent medarbejder til at assistere dig…
Ps. Sanne hvilken konkurrerende virksomhed til IKEA arbejder du så for??
]]>sælger http://www.ecoform.dk
]]>Kunderne havde ingen respekt for om medarbejderne var optaget af andre kunder eller ej. Hun har berettet om utallige gange, hvor hun er blevet afbrudt, mens hun var i gang med at rådgive nogle kunder.
Det er selvfølgelig Ikeas ansvar at der ikke er nok medarbejdere til at servicere kunderne. Det er helt sikkert frustrerende, at stå og vente i op til en time på at få hjælp. Men folk burde tænke lidt på, at det rent faktisk er mennesker som de stresser med deres mange afbrydelser.
Og så er det jo ikke forbudt at gå et andet sted hen og købe sit køkken. Der er da nok af køkkenbutikker og tage af.
]]>Hvordan Ikea fungere kan jeg af gode grunde ikke kommentere på.
Men jeg kan love dig at hvis du sender mig en mail med dine kontaktdata, så bliver du kontaktet asap af en af mine dygtige konsulenter, så kan I sammen kan finde frem til et lækkert køkken til Jer.
Jeg garantere dig at vi har tid og kompetancer til at give dig danmarks bedste betjening!
Med venlig hilsen
Mads Skjoldby
Salgs og marketingchef – Vordingborg Køkkenet A/s
msk@vordingborg.com
Tlf: 40 63 01 61