Warning: Undefined array key "HTTPS" in /var/www/kostumeguiden.dk/kokkenkob.dk/wp-config.php on line 21
Kommentarer til: Erfaringer med IKEA køkkenplanlægning? http://kokkenkob.dwww.kokkenkob.dk/erfaringer/erfaringer-med-ikea-kkkenplanlaegning/ En verden af muligheder Wed, 18 Aug 2010 20:29:00 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.9.4 Af: Msj http://kokkenkob.dwww.kokkenkob.dk/erfaringer/erfaringer-med-ikea-kkkenplanlaegning/#comment-985 Wed, 18 Aug 2010 20:29:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/erfaringer-med-ikea-kkkenplanlaegning/#comment-985 For det første fortæller du ikke hvilken IKEA du har været i for der er forskel og for det andet så er 1 times ventetid ikke meget i betragtning af at du sandsynligvis har sparet 10 – 20 tusind på at vente, det vil jeg kalde en ret god timeløn.

IKEA er ikke perfekte og kan således også sagtens have it problemer og der har været en del opdateringer af deres tegneprogram så det har ikke altid virket som det skulle.

En del af de medarbejdere der er ansatte er der også kun
på deltid hvilket gør at de ikke får opbygget den samme erfaring som fuldtid, og som jeg læser det gjorde de hvertfald alt for at hjælpe jer

Man har lov til at spørge efter en anden medarbejder
hvis man synes den man har ikke lever op til ens forventninger det gør man jo også hvis man skal til tandlæge.

]]>
Af: Benny http://kokkenkob.dwww.kokkenkob.dk/erfaringer/erfaringer-med-ikea-kkkenplanlaegning/#comment-984 Wed, 18 Aug 2010 20:09:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/erfaringer-med-ikea-kkkenplanlaegning/#comment-984 I stedet for at komme med ynkelige reklamefremstød (host vordingborg host luxuryhouse) vil jeg hellere svare på dine spørgsmål:

kom i dagtimerne på hverdage, der består bemandingen hovedsaligt af fuldtidssælgere, som ofte har mere erfaring og kompetence end deltidssælgerne sidst på dagen…

Ellers så vær ikke for fin til at bede om en kompetent medarbejder til at assistere dig…

Ps. Sanne hvilken konkurrerende virksomhed til IKEA arbejder du så for??

]]>
Af: jan http://kokkenkob.dwww.kokkenkob.dk/erfaringer/erfaringer-med-ikea-kkkenplanlaegning/#comment-965 Sun, 08 Aug 2010 10:22:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/erfaringer-med-ikea-kkkenplanlaegning/#comment-965 Ja jeg er enig det er en god ide at stille sig ved reklamations køen i Ikea før man køber køkken der så kan man se hvad service men skal forvente.
Men til folk der kan selv er prisen ikke til at komme ud om, der må selv vi komme til kort selv om vi er tæt på.

sælger http://www.ecoform.dk

]]>
Af: luxuryhouse http://kokkenkob.dwww.kokkenkob.dk/erfaringer/erfaringer-med-ikea-kkkenplanlaegning/#comment-961 Fri, 06 Aug 2010 07:40:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/erfaringer-med-ikea-kkkenplanlaegning/#comment-961 Jeg må sige at Ikea er jo beregnet til gør det selv.
De har billige priser som er beregnet til ingen service.
derfor vil jeg anbefale at beregne din tid med alle de gange du skal vente samlingen af produktet osv.
Når du lægger tiden sammen og prisen havde det været billigere at købe et samlet køkken om du kan sætte op på en dag.
Der vil være en personlig service hvor du kan ringe til i weekenden, hvis det er der du har valgt at sætte dit køkken op.
Vi har også akrylbordplader massive fra1.2mm og opefter.
Husk det næste gang i kender nogen der skal have et køkken
http://www.luxuryhouse.dk
Annemette

]]>
Af: Sanne http://kokkenkob.dwww.kokkenkob.dk/erfaringer/erfaringer-med-ikea-kkkenplanlaegning/#comment-958 Thu, 05 Aug 2010 16:51:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/erfaringer-med-ikea-kkkenplanlaegning/#comment-958 Har lidt in side viden fra Ikeas køkkenafdeling. En af mine veninder arbejdede der cirka et år for et par år siden. Hun endte med at gå ned med stress pga alt for mange kunder per medarbejder. Det var faktisk sådan at halvdelen af medarbejderne i køkken afdelingen, på et eller andet tidspunkt havde været sygemeldt med stress.

Kunderne havde ingen respekt for om medarbejderne var optaget af andre kunder eller ej. Hun har berettet om utallige gange, hvor hun er blevet afbrudt, mens hun var i gang med at rådgive nogle kunder.

Det er selvfølgelig Ikeas ansvar at der ikke er nok medarbejdere til at servicere kunderne. Det er helt sikkert frustrerende, at stå og vente i op til en time på at få hjælp. Men folk burde tænke lidt på, at det rent faktisk er mennesker som de stresser med deres mange afbrydelser.

Og så er det jo ikke forbudt at gå et andet sted hen og købe sit køkken. Der er da nok af køkkenbutikker og tage af.

]]>
Af: Mads SKjoldby http://kokkenkob.dwww.kokkenkob.dk/erfaringer/erfaringer-med-ikea-kkkenplanlaegning/#comment-957 Thu, 05 Aug 2010 08:14:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/erfaringer-med-ikea-kkkenplanlaegning/#comment-957 Hej Peter,

Hvordan Ikea fungere kan jeg af gode grunde ikke kommentere på.

Men jeg kan love dig at hvis du sender mig en mail med dine kontaktdata, så bliver du kontaktet asap af en af mine dygtige konsulenter, så kan I sammen kan finde frem til et lækkert køkken til Jer.

Jeg garantere dig at vi har tid og kompetancer til at give dig danmarks bedste betjening!

Med venlig hilsen

Mads Skjoldby
Salgs og marketingchef – Vordingborg Køkkenet A/s
msk@vordingborg.com
Tlf: 40 63 01 61

]]>