Warning: Undefined array key "HTTPS" in /var/www/kostumeguiden.dk/kokkenkob.dk/wp-config.php on line 21
Kommentarer til: Emfang indbygget i loftet http://kokkenkob.dwww.kokkenkob.dk/erfaringer/emfang-indbygget-i-loftet/ En verden af muligheder Sat, 06 Oct 2012 15:14:00 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.9.4 Af: KøkkenkonsulentKbh http://kokkenkob.dwww.kokkenkob.dk/erfaringer/emfang-indbygget-i-loftet/#comment-1921 Sat, 06 Oct 2012 15:14:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/emfang-indbygget-i-loftet/#comment-1921 Størrelsen på integrataen spiller ingen rolle. Det er motorens sugeeffekt der er afgørende.

]]>
Af: Troels Jensen http://kokkenkob.dwww.kokkenkob.dk/erfaringer/emfang-indbygget-i-loftet/#comment-1917 Wed, 03 Oct 2012 14:39:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/emfang-indbygget-i-loftet/#comment-1917 60 cm bruges kun i nødstilfælde hvor der ikke er plads til et 120 cm (pga spær eller andre ting)

Så 120 cm skal der til selvom kogepladen kun er 60 cm. Emmen kan jo nå at ‘vandre’ et stykke ud over de 60 cm på vejen op mod loftet.

]]>
Af: Inge http://kokkenkob.dwww.kokkenkob.dk/erfaringer/emfang-indbygget-i-loftet/#comment-1912 Wed, 03 Oct 2012 11:51:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/emfang-indbygget-i-loftet/#comment-1912 Hej. Er også interesseret i sådant et emfang. Har kig på Thermex Integrator Kvadrat. Har læst jeres kommentarer om effektivet. Men hvor stort emfang er nødvendigt? Denne model fås både med ét og 2 moduler (60 cm og 120 cm). Har et køkken/alrum på ca. 40 kvm. Skal sidde over et almindeligt komfur (60 cm).
Har nogen erfaring med dette?
Mangea tak.

]]>
Af: Johan Joensen http://kokkenkob.dwww.kokkenkob.dk/erfaringer/emfang-indbygget-i-loftet/#comment-1443 Tue, 26 Jul 2011 20:59:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/emfang-indbygget-i-loftet/#comment-1443 Hvis jeg skulle vælge et lofts monteret emfang ville jeg vælge et fra tyske Gutmann, det er toppenaf poppen, men som alle andre ting her i livet får man hvad man betaler for. Som nogle skriver så tager de ikke alt fedtet, men de tager noget, der er klart, at et emfang der sidder nede over kogepladen er bedre, et ‘stænkskab’ ( dete er et skab som det man bruger i kemilaboritoriet ) tager det hele, loftsmonterede emfang er fede løsninger men kræver en del af sælgeren og produktet, så pas på der er mange der lover mere end de kan holde:)

Johan Joensen , SieMatic-Bredgade

]]>
Af: christian thor larsen http://kokkenkob.dwww.kokkenkob.dk/erfaringer/emfang-indbygget-i-loftet/#comment-1436 Wed, 20 Jul 2011 20:09:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/emfang-indbygget-i-loftet/#comment-1436 Jeg vil gerne vide noget mere om lofts monteret emfanf. Hvilke er de bedste og hvad skal de koste

Christian

]]>
Af: Lars http://kokkenkob.dwww.kokkenkob.dk/erfaringer/emfang-indbygget-i-loftet/#comment-1048 Thu, 07 Oct 2010 14:43:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/emfang-indbygget-i-loftet/#comment-1048 Nu hedder det jo et emfang og de helt tunge fedtpartikler kommer ikke med op. Dog skal det nok suge de mindre og emmen. Gerson i Kolding leverer et kvalitetsprodukt fra belgiske NOVY med en 1100 m3 motor og denne suger fortræffeligt i mit køkken/alrum. Mit er i stål men fåes også i hvid….

]]>
Af: Bjørn http://kokkenkob.dwww.kokkenkob.dk/erfaringer/emfang-indbygget-i-loftet/#comment-846 Thu, 04 Feb 2010 15:03:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/emfang-indbygget-i-loftet/#comment-846 Bortset fra at disse loft emfang ikke suger fedtet, så er det en ganske god løsning. Det er selvføgelig hovedsaglig det æstetiske aspekt, som peger mod at vælge et loftsemfang.

Men i og med at den varme luft stiger opad, så skal emhætten nok have fornuftig en effekt. Forudsat at motoren er kraftig nok. Jeg ved at Thermex kun sælger deres store 2000 kubik motor til en sådan løsning. Atag er væsentlig billigere med deres model og så er den i stål som standard. Men jeg ved dog ikke hvilken motor løsning de anvender.

]]>